dimarts, 18 de novembre de 2014

MOLT BÉ, JEEVES

Text de P. G. Woodehouse
Il·lustració de Cesc
Disseny de Ricard Badia
Columna Edicions, Barcelona, Febre de 1990


10 comentaris:

  1. Miren, mis escrupulosos imagénicos...De Cesc, lo bueno, lo maravilloso, era la tajada de la situación, y conforme a esta, el comentario. (Gila era un tres cuartos de lo mismo).
    Sus dibujos, que tienen el valor moral y sentimental, a mi entender (corto) no aportan mucho.
    La gracia, la ironía, la percepción , el retruc, está en el bocadillo (spam que dirían los tontos del diseño).
    Cesc poseía aquella ironía fina. Ironía de la que yo siempre he envidiado.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miquel, del tot d'acord amb tu. Tot i això, el motiu d'incloure a la Galeria aquesta obra és l'edició en català del gran Woodehouse i el disseny d'en Ricard Badia, amb una elegant Gill Sans i un joc visual amb el logo del metro. British, of course.

      Elimina
  2. Ostres, en Leblansky publicant en Cesc! Des de que m'agrada alguna cosa de la teva música veig que t'has estovat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Galderich, com li he respost al Miquel, no és Cesc, és Woodehouse el leitmotiv.

      Elimina
  3. L'imagotip del metro de Londres com a símbol del que és anglès és molt bo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Helena, penso el mateix que tu. Un disseny aparentment senzill que s'escau a la perfecció.

      Elimina
  4. Trobo que en Cesc lliga molt bé amb un cert esperit britànic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enric, em costa una mica, però deu ser perquè en Cesc no ha estat mai sant de la meua devoció.

      Elimina
  5. Britànic però al New Yorker no desentonaria pas.

    ResponElimina