Com a mínim, cal valorar l'esforç d'aquest dissenyador anònim per tal d'omplir una coberta que no té imatges. El resultat jo no el titllaria d'espectacular, però.
Perquè la tipografia és estranta però m'agrada i pel concepte geomètric que tot plegat. Si a això li afegiu que és d'una impremta d'una ciutat petita com Figueres i que tot traspua disseny inconfusible dels anys 30' teniu in còctel que la fa espectacular. A la Galeria ja hem penjat uns quants exemples d'aquest anònims que van proporcionar una estètica brutal en un moment determinat.
Este tipo de letra que no da opción a las curvas, no me desagrada
ResponEliminaIdeal ho és...
ResponEliminaEspectacular!!!!!!!!!!!!!!!
ResponEliminaCom a mínim, cal valorar l'esforç d'aquest dissenyador anònim per tal d'omplir una coberta que no té imatges. El resultat jo no el titllaria d'espectacular, però.
ResponEliminaNo dic que no m'agradi però, Galderich, explica'ns perquè et fa trempar,
ResponEliminaPerquè la tipografia és estranta però m'agrada i pel concepte geomètric que tot plegat. Si a això li afegiu que és d'una impremta d'una ciutat petita com Figueres i que tot traspua disseny inconfusible dels anys 30' teniu in còctel que la fa espectacular. A la Galeria ja hem penjat uns quants exemples d'aquest anònims que van proporcionar una estètica brutal en un moment determinat.
EliminaSi penso en l'estat de completa ruïna en què es trobava Roda als anys 30 la trobo d'una ben contradictòria modernitat.
ResponEliminaGràcies a tots pels vostres comentaris.
ResponElimina