És molt bona aquesta il·lustració. No sé valorar si és d'en Joan Vinyals o no però aquest il·lustrador en aquesta època col·laborava amb Joventut amb llibres com el Pinotxo, per exemple. Llàstima del preu que desvirtua el disseny.
Potser si que el desvirtua Galde, però comptant amb el pas dels anys, no sé jo si no forma part de la gràcia de la portada no? diguem que és l'expressió d'una certa mentalitat :)
No sé pas res del contingut, però la portada és el retrat d'una època de la cultura popular. Amb l'etiqueta del preu inclosa. La fotografia d'una visió del món.
Ei, maquinota, que jo sàpiga no he suprimit res!! Sols volia dir que m'has fet rememorar les "5 semanas en globo" del Verne que havia llegit de petit. I aquesta anomalia de pintar un Zeppelin quan es tracta d'aeroplans?
Em consta que en Leblansky està agonitzant dins la seva incomunicació, frisa per fer mil comentaris a tot el que opineu. Si no l'han enganyat,(cosa molt probable) demà podrà encendre els llums de debò, fins ara només podia encendre llumins.
Per cert Sr. Galderich i Leblansky, perdoneu la meva desconnexió, causa de no poder-vos agrair la targeta de felicitació que va ser rebuda allà al cul del món!!
Galderich,quan vaig veure el preu posat així de cafre, em va agafat una emprenyamenta brutal, i no vaig poder deixar de pensar en el pobre dibuixant... que potser havia signat on ara apareix UNA PESETA
El contingut és un relat d'aventures que s'inicia a Madrid, i continua per mig món. Aquest "Cuarentyamil kilómetros..." és la primera part de la novel·la. Dimecres pengem la segona.
Girbén, vas encertat quan penses amb Verne. A Jesús de Aragón se'l coneixia popularment com "el Julio Verne español" i era tan plasta com ell describint llocs. L'aventura es feia pesada de seguir, ja que es ralentitzava a base de descripcions farragoses.
Respecte al zepelin, no té ni cap ni peus, i més quan la portada de la segona part d'aquest relat (dimecres la pengem), que possiblement era també de Vinyals, sí que presenta un avió.
És molt bona aquesta il·lustració. No sé valorar si és d'en Joan Vinyals o no però aquest il·lustrador en aquesta època col·laborava amb Joventut amb llibres com el Pinotxo, per exemple.
ResponEliminaLlàstima del preu que desvirtua el disseny.
Potser si que el desvirtua Galde, però comptant amb el pas dels anys, no sé jo si no forma part de la gràcia de la portada no? diguem que és l'expressió d'una certa mentalitat :)
ResponEliminaNo sé pas res del contingut, però la portada és el retrat d'una època de la cultura popular. Amb l'etiqueta del preu inclosa. La fotografia d'una visió del món.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaEi, maquinota, que jo sàpiga no he suprimit res!!
ResponEliminaSols volia dir que m'has fet rememorar les "5 semanas en globo" del Verne que havia llegit de petit.
I aquesta anomalia de pintar un Zeppelin quan es tracta d'aeroplans?
apa! doncs si tu! hi ha un zep en comptes d'un vió! ^^
ResponEliminaLeblansky, igual et fa falta un aeroplano fantasma per eixir de casa teua.
ResponEliminaEm consta que en Leblansky està agonitzant dins la seva incomunicació, frisa per fer mil comentaris a tot el que opineu. Si no l'han enganyat,(cosa molt probable) demà podrà encendre els llums de debò, fins ara només podia encendre llumins.
ResponEliminaPer cert Sr. Galderich i Leblansky, perdoneu la meva desconnexió, causa de no poder-vos agrair la targeta de felicitació que va ser rebuda allà al cul del món!!
Galderich,quan vaig veure el preu posat així de cafre, em va agafat una emprenyamenta brutal, i no vaig poder deixar de pensar en el pobre dibuixant... que potser havia signat on ara apareix UNA PESETA
ResponEliminaClídice, tens raó quan dius que això de posar el preu ben gran és fruit d'una certa mentalitat, però aquí s'han passat molt.
ResponEliminaEl contingut és un relat d'aventures que s'inicia a Madrid, i continua per mig món. Aquest "Cuarentyamil kilómetros..." és la primera part de la novel·la. Dimecres pengem la segona.
ResponEliminaGirbén, vas encertat quan penses amb Verne. A Jesús de Aragón se'l coneixia popularment com "el Julio Verne español" i era tan plasta com ell describint llocs. L'aventura es feia pesada de seguir, ja que es ralentitzava a base de descripcions farragoses.
ResponEliminaRespecte al zepelin, no té ni cap ni peus, i més quan la portada de la segona part d'aquest relat (dimecres la pengem), que possiblement era també de Vinyals, sí que presenta un avió.
ResponEliminaCarles, si puc triar, em faria més gràcia que m'enviin un zepelin, que és més fantàstic encara!
ResponElimina