dilluns, 11 d’octubre del 2010

CARTELL FERRO-QUINA BISLERI

Cartell Ferro-quina Bisleri

6 comentaris:

  1. Qué inquietant aquest lleó, per anunciar un reconstituent!
    No el veig gaire vigorós, pobret! Em fa l'efecte que el model que tenia el il.lustrador, estava una mica...dissecat!

    El què debia tenir mèrit devia ser recordar el nom, quan arribaves a la Farmàcia ;-)

    ResponElimina
  2. Seguint el comentari de la meva maleta, m'imagino a la farmàcia demanant el licor del lleó. O les gotes del lleó, no ho sé.

    ResponElimina
  3. Això dereconstituyente de la sangre,em sorpren i em fa pensar si l'heu prés per tirar endavant el bloc?
    El lleó sembla una mica estràbic!

    ResponElimina
  4. doncs a mi també m'ha semblat que el lleó gasta poca salut :( gairebé fa patir ;P

    ResponElimina
  5. És un cartell visualment impactant, amb una tipografia ben guapa. Però no entenc perquè el lleó a la boca porta escrit Robur...

    ResponElimina
  6. pobre lleonet! que si està mal dibuixat, que si sembla malalt, que si és guenyo... Això de Robur potser ve del nom llatí de "Roure" que és "Quercus robur" per allò de tenir una salut de roure?

    ResponElimina